Αναστάτωση στη ΔΕΥΑΑΛ για χρεώσεις χωρίς υδρόμετρο και κατανάλωση Καταγγελία αναγνώστη – Η απάντηση της υπηρεσίας - Έκδοση 4-11-2017 - Λαός Του Αλμυρού
δευαλ

Αναστάτωση στη ΔΕΥΑΑΛ για χρεώσεις χωρίς υδρόμετρο και κατανάλωση Καταγγελία αναγνώστη – Η απάντηση της υπηρεσίας – Έκδοση 4-11-2017




Την αγανάκτησή του για το ποσό που αναγκάστηκε να πληρώσει στον λογαριασμό του νερού, κατήγγειλε στον «Λαό του Αλμυρού», δημότης του Αλμυρού.

Σύμφωνα με τη μαρτυρία του, ο εν λόγω κύριος διατηρεί στις Νηές κάποιο οίκημα, στο οποίο δεν διαμένει κανείς, συνεπώς δεν γίνεται χρήση του νερού επί σειρά ετών. Μάλιστα τόνισε πως δεν υπάρχει υδρόμετρο στην περιοχή, ώστε να γίνονται οι ανάλογες χρεώσεις στους ιδιοκτήτες.

Όπως είναι φυσικό, όταν έλαβε τον λογαριασμό του νερού για το διάστημα από 1/4/2017 έως 30/6/2017, έμεινε έκπληκτος για το ποσό που κλήθηκε να πληρώσει, εφόσον εκείνο το διάστημα κανείς από την οικογένειά του δεν επισκέφθηκε το οίκημα.

Ο κ. Σ.Κ μεταξύ άλλων ανέφερε, πως αγανάκτησε, όχι για το ποσό που κλήθηκε να πληρώσει, αλλά για το γεγονός, πως κανείς δεν του εξήγησε με ποιο τρόπο κοστολογήθηκε ο λογαριασμός ο οποίος εμφανίζει και κόστος συντήρησης υδρομέτρου και συγκεκριμένα κυβικά κατανάλωσης.

Για τις ανάγκες του ρεπορτάζ επικοινωνήσαμε με την τεχνική υπηρεσία της ΔΕΥΑΑΛ, υπάλληλος της οποίας μας διευκρίνισε την κατάσταση.

«Αντιμετωπίσαμε κάποια περιστατικά στους πρώην Καποδιστριακούς Δήμου του Αλμυρού, τα οποία δεν είχαν προβλεφθεί ώστε να τιμολογηθούν σωστά. Αναμένεται να διορθωθούν στη νέα τιμολογιακή πολιτική. Πιο συγκεκριμένα όταν αναφερόμαστε σε κόστος συντήρησης υδρομέτρου, αναφερόμαστε στη συντήρηση της παροχής και περιλαμβάνει το κομμάτι από τον κεντρικό αγωγό, μέχρι το φρεάτιο. Επιπλέον, έχει οριστεί για όσους έχουν σπασμένο υδρόμετρο πάγια κατανάλωση-χρέωση και γι’ αυτό και ο πελάτης μας έχει στον έναντι λογαριασμό αυτό το ποσό, το οποίο ισχύει για όλους βάσει του ψηφισθέντος τιμολογίου για το 2017. Δυστυχώς δεν είχε προβλεφθεί η περίπτωση να μην υπάρχει υδρόμετρο σε παροχή, οπότε και δεν μπορούμε να γίνει εκκαθάριση στον εκκαθαριστικό λογαριασμό. Η πρόθεση της υπηρεσίας είναι, να εξυπηρετηθούν το ίδιο όλοι οι πολίτες και με καλή παροχή. Σίγουρα όσον αφορά την ενσωμάτωση των άλλων Δήμων, θα χρειαστούν και άλλες προσαρμογές.»

 








Αφήστε μια απάντηση