Μήνυμα απάτη από “τράπεζα” – Η ανακοίνωση της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου





Από την Ένωση Καταναλωτών Βόλου & Θεσσαλίας λάβαμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω ανακοίνωση σχετικά με περιπτώσεις εξαπάτησης του κόσμου από επιτήδειους.

ΠΡΟΣΟΧΗ Μήνυμα απάτη λαμβάνουν πελάτες της Εθνικής τράπεζας. Το μήνυμα τους προτρέπει για λόγους ασφαλείας, να επαληθεύσουν τις ρυθμίσεις του λογαριασμού τους επιλέγοντας κάποιο link όπου θα συμπληρώσουν προσωπικά δεδομένα και κωδικούς.

Καλούμε τους καταναλωτές:
– Να μην πατήσουν το κουμπί (link) που γράφει «επαληθεύω»
– Να μην συμπληρώσουν καμία φόρμα, να μην δώσουν κανένα προσωπικό στοιχείο και κανένα κωδικό.
– Αν έχουν δώσει προσωπικά δεδομένα και κωδικούς να επικοινωνήσουν αμέσως με τη τράπεζα και να αλλάξουν τους κωδικούς.
– Να διαγράψουν το email
Παρόμοια email έχουν λάβει πολίτες από την Alpha Bank και από άλλες τράπεζες ενώ σε κάποιες περιπτώσεις ισχυρίζονται ότι έχει μπλοκαριστεί η πιστωτική κάρτα.

Ακολουθεί το μήνυμα όπως το έλαβαν οι πολίτες: «NBG post@vm2418198.nvme.had.wf Πρέπει να επαληθεύσετε τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας εντός 24 ωρών. Ειδοποιήσεις ασφαλείας. Πρέπει να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας. Για λόγους ασφαλείας, πρέπει να επαληθεύσετε τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας κάνοντας κλικ στο παρακάτω κουμπί εντός 24 ωρών για να συνεχίσετε τη χρήση Internet Banking, Mobile Banking. ΕΠΑΛΗΘΕΎΩ © 2020 Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος»

ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΒΟΛΟΥ & ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ





Παρακαλούμε κοινοποιήστε το λινκ.