Οι πρώτοι των σχολείων δηλώνουν στο “Λαό”





φροντιστήριο πρίσμα

Τέλος στην αγωνία των τελειόφοιτων μαθητών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ μπήκε το μεσημέρι της Παρασκευής 9 Ιουλίου με την ανακοίνωση των βαθμολογιών στις Πανελληνίων 2021 από το υπουργείο Παιδείας.
Οι καταστάσεις αναρτήθηκαν στα Λύκεια όλης της χώρας και περιλαμβάνουν μόνο τον κωδικό κάθε υποψηφίου και τα βαθμολογικά του στοιχεία ανά εξεταζόμενο μάθημα και όχι τα ονομαστικά του στοιχεία. Οι μαθητές είδαν τη βαθμολογία τους στην ιστοσελίδα του Υπουργείου αλλά οι περισσότεροι προτίμησαν να τη λάβουν με μήνυμα στο κινητό τους, κάτι που φέτος έγινε για πρώτη φορά.
Τα στατιστικά των βαθμολογιών αναμένεται να ανακοινωθούν την ερχόμενη εβδομάδα, αναμένεται ωστόσο άνοδος των βάσεων με τις μέχρι τώρα εκτιμήσεις.
Δημοσιεύουμε στο «Λαό» τα ονόματα και τη βαθμολογία των παιδιών που επικοινώνησαν μαζί μας. Έτσι, δημοσιεύουμε δηλώσεις των πρώτων των σχολείων της περιοχής μας (τονίζουμε, που επικοινώνησαν μαζί μας), από τα Γενικά Λύκεια Αλμυρού, Σούρπης και Ν. Αγχιάλου και το ΕΠΑΛ Αλμυρού

ΒΑΖΟΥΡΑ ΑΓΑΠΗ (1η ΕΠΑΛ): Νιώθω πολύ μεγάλη ικανοποίηση και χαρά. Η βαθμολογία μου είναι υψηλή, περίμενα και λίγο παραπάνω, αλλά μιλώντας με συμμαθητές μου, παρατήρησα ότι το ίδιο μου είπαν κι αυτοί για τα δικά τους αποτελέσματα. Από πέρυσι ξεκίνησα να διαβάζω κάποια μαθήματα ειδικότητας για να έχω μεγαλύτερη άνεση και φέτος έκανα πιο εντατικό το διάβασμά μου. Με μέτρο και ικανοποιητικό ρυθμό, όχι υπερβολικές ώρες κάθε μέρα. Οι καθηγητές μου ήταν πολύ βοηθητικοί τόσο στο σχολείο όσο κι αυτοί στο φροντιστήριο. Να συμπληρώσω ότι δεν με δυσκόλεψε η τηλεκπαίδευση, αντιθέτως θα έλεγα ότι με βοήθησε γιατί είχα περισσότερο χρόνο να διαβάσω στο σπίτι. Περιμένω να δω τις βάσεις, πρώτη μου επιλογή θα είναι η ιατρική σχολή και μετά διάφορες συναφών επαγγελμάτων.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΣΥΜΕΩΝ (2ος ΕΠΑΛ): Ήταν μια αρκετά δύσκολη και απαιτητική χρόνια καθώς όλοι χρησιμοποιήσαμε την τηλεκπαίδευση, κάτι το οποίο επηρέασε πολλά παιδιά. Όμως εγώ εξαρχής είχα βάλει στόχο να φτάσω μια από τις στρατιωτικές σχολές και συγκεκριμένα ως πρώτη επιλογή είχα το λιμενικό. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους καθηγητές που με βοήθησαν και με στήριξαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς νιώθω και πολύ χαρούμενος που κατάφερα να επιτύχω τον στόχο μου!

ΣΠΑΝΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ (3ος ΕΠΑΛ): Το διάβασμά μου όλη τη χρονιά δεν ήταν υπερβολικό αλλά με πρόγραμμα, είχα βεβαίως τη βοήθεια από τους καθηγητές στο σχολείο και στο φροντιστήριο. Δεν επηρεάστηκα από την τηλεκπαίδευση, ήταν θα έλεγα ένα πλήγμα αλλά παρέμεινα συγκεντρωμένος στον στόχο μου. Είχα διαβάσει πολύ καλά και έτσι δεν με κατέβαλε το άγχος στις εξετάσεις. Όσον αφορά στην προτεραιότητά μου για τις σχολές που θα δηλώσω, ακόμη δεν έχω αποφασίσει, θέλω τις επόμενες ημέρες, γνωρίζοντας πλέον τη βαθμολογία μου, να το σκεφτώ καλύτερα.

ΤΣΑΠΡΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (1ος ΓΕΛ Αλμυρού): Η αλήθεια είναι δεν περίμενα τόσο υψηλή βαθμολογία, αλλά όταν την είδα σήμερα ένιωσα μεγάλη ικανοποίηση, ήμουν πολύ χαρούμενος! Ξεκίνησα να διαβάζω εντατικά στις τελευταίες δύο τάξεις που είχαμε τα μαθήματα κατεύθυνσης, από τον Ιανουάριο του 2020 και μετά. Θα χαρακτήριζα περίεργο το φετινό σχολικό έτος με τον τρόπο που έγιναν τα μαθήματα, αλλά αυτό με βοήθησε ώστε να μείνω στο σπίτι. Το διάβασμά μου έγινε χωρίς υπερβολή και προετοιμάστηκα σωστά για τις εξετάσεις διότι κατάφερα να αποβάλλω το άγχος. Ευχαριστώ τους γονείς μου για τη στήριξη, τους καθηγητές στο ΓΕΛ Αλμυρού και στο φροντιστήριο για την άρτια προετοιμασία. Όσον αφορά στη σχολή που θέλω να περάσω, αυτή είναι η Νομική Θεσσαλονίκης. Είμαι 1000 μόρια παραπάνω από την περσινή βάση, οπότε θεωρώ ότι θα πετύχω τον πρώτο μου στόχο!

ΚΑΛΛΕ ΣΟΦΙΑ (2η ΓΕΛ Αλμυρού): Για μένα ήταν η δεύτερη χρονιά που έδινα πανελλήνιες, οπότε είχα την εμπειρία από πέρυσι και απέφυγα λάθη. Οργάνωσα το διάβασμά μου έτσι ώστε να μελετάω τις πρωινές ώρες, να ξεκουράζομαι μετά και να συνεχίζω το απόγευμα μέχρι αργά. Διάβασα με οργάνωση και καθημερινό πρόγραμμα που φρόντιζα να τηρώ. Παράλληλα, στις εξετάσεις μπόρεσα να ελέγξω το άγχος, σε αντίθεση με την προηγούμενη χρονιά που με κατέβαλε και επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα. Είμαι πολύ χαρούμενη! Θέλω να σπουδάσω στη Νομική Θεσσαλονίκης και να πιστεύω ότι θα πιάσω αυτή τη σχολή!

ΠΕΤΡΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ (3η ΓΕΛ Αλμυρού): Σαφώς προετοιμάστηκα πάρα πολύ και η προσπάθειά μου ήταν τεράστια. Η τηλεκπαίδευση δεν βοήθησε την κατάσταση, αλλά ο καλός μαθητής μπορούσε να προετοιμαστεί κατάλληλα για να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις των εξετάσεων. Θέλω να επισημάνω ότι μπόρεσα να διαβάζω σε όλη τη σχολική μου σταδιοδρομία κι αυτό διότι από μικρή ηλικία έμαθα να είμαι συνεπής και να μελετάω αρκετές ώρες. Είχα πολύ άγχος τον Μάιο, λίγο πριν τις εξετάσεις δηλαδή όταν μπήκα στην τελική ευθεία του διαβάσματος, αλλά κατά τη διάρκεια των ημερών που έγραφα, ήμουν ήρεμη. Περίμενα αυτό το βαθμό, ευχαριστώ θερμά τους καθηγητές μου στο Γυμνάσιο Ευξεινούπολης, στο Γενικό Λύκειο Αλμυρού, στο φροντιστήριο και πρώτη μου επιλογή για τις σπουδές μου είναι η σχολή Ψυχολογίας στο Αριστοτέλειο Θεσσαλονίκης.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΕΙΡΗΝΗ (1η Σούρπη): Ήταν μια δύσκολη χρονιά για εμένα, διάβασα αρκετά αλλά το σημαντικότερο ήταν το έκανα με πρόγραμμα. Πιστεύω ότι το αποτέλεσμα δικαιώνει την προσπάθειά μου, είμαι πολύ ικανοποιημένη. Ήξερα ότι είχα γράψει καλά αλλά δεν περίμενα αυτή την υψηλή βαθμολογία. Νομίζω ότι με βοήθησε το γεγονός ότι φέτος κάναμε για μεγάλο διάστημα μαθήματα με τηλεκπαίδευση γιατί μένω στο Αχίλλειο, οπότε δεν έχανα αρκετή ώρα στις μετακινήσεις και είχα περισσότερο χρόνο στη διάθεσή μου για διάβασμα. Πρώτη μου επιλογή είναι να περάσω σε σχολή ναυτιλιακών σπουδών, ενώ για τις υπόλοιπες επιλογές δεν έχω αποφασίσει ακόμη».

ΜΑΥΡΙΚΗ ΦΩΤΕΙΝΗ (2η Σούρπη): Δηλώνω πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα και ευχαριστώ θερμά την οικογένεια μου και τους καθηγητές μου που με στήριξαν στην προσπάθεια μου, ιδιαίτερα σε αυτή τη χρονιά που η εκπαίδευση έγινε σε πρωτόγνωρες συνθήκες και η φυσική παρουσία αντικαταστάθηκε από μια οθόνη. Παρόλα αυτά καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς δούλεψα σκληρά και τελικά ανταμείφθηκα. Το αντικείμενο με το οποίο θέλω να ασχοληθώ είναι η Βιολογία όπως επιδεικνύει και το πεδίο που ακολούθησα. Εύχομαι σε όλους τους υποψηφίους να πετύχουν τους στόχους τους χωρίς συμβιβασμούς και με γνώμονα την προσωπική τους κλίση!

ΚΟΚΚΑΛΗ ΕΛΕΝΗ (1η Ν. Αγχίαλος): Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη για τη βαθμολογία γιατί αγωνίστηκα σκληρά καθ’ όλη τη σχολική σταδιοδρομία, νομίζω ότι το αποτέλεσμα δικαιώνει τους κόπους μου κι αποτελεί καρπό πολύχρονης προσπάθειας και συστηματικού διαβάσματος. Αυτή η χρονιά ήταν αρκετά δύσκολη, με επηρέασε ψυχολογικά αλλά με τη στήριξη των γονιών μου και των καθηγητών κατάφερα να ανταπεξέλθω στις απαιτήσεις. Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τους καθηγητές μου στο Γενικό Λύκειο Νέας Αγχιάλου γιατί με στήριξαν ψυχολογικά αλλά και με τη γνωστική τους επάρκεια ώστε να υλοποιήσω ένα μεγάλο μου όνειρο. Στόχος μου είναι η Νομική Αθηνών, ήταν μια συνειδητή απόφαση διότι θέλω να ακολουθήσω αυτό τον επιστημονικό κλάδο.

ΝΤΙΝΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ (2ος Ν. Αγχίαλος): Υπήρχε άγχος πριν τις εξετάσεις, όχι όμως κατά τη διάρκεια διότι έπρεπε να βγάλουμε εκείνες τις ημέρες τον καλύτερο εαυτό μας. Περίμενα υψηλό βαθμό και είχα μεγάλες απαιτήσεις. Διάβαζα συνεχόμενα από το πρωί μέχρι το βράδυ, δεν άφηνα στιγμή να περάσει γιατί ήμουν συγκεντρωμένος σε αυτό το σκοπό. Και στη Β’ Λυκείου διάβασα πολύ, στη Γ’ όμως ακόμη περισσότερο, ειδικά από τη στιγμή που κερδίσαμε χρόνο αφού για αρκετούς μήνες τα μαθήματα δεν γίνονταν δια ζώσης στο σχολείο. Η πρώτη μου επιλογή για σχολή είναι η Ικάρων.





Παρακαλούμε κοινοποιήστε το λινκ.