Η παρουσίαση του Heptapolis avatar-e-learning – Ένα καινοτόμο πρόγραμμα διαδικτυακής εκπαίδευσης με αφετηρία το ελληνικό στοιχείο





Είχαμε την χαρά και την τιμή να παρευρεθούμε στην παρουσίαση του avatar-e-learning (200 μαθημάτων ακαδημαϊκού τύπου), μέσα από την ολόθερμη φιλοξενία που μας χάρισε το σπιτικό του κ. Παύλου Πισάνου, το Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2023. Την εκδήλωση πλαισίωσαν οι συνεργάτες του κ. Πισάνου και φίλοι που μπορούν να υποστηρίξουν το εγχείρημα και να γίνουν πρεσβευτές του.

Ο οικοδεσπότης μας, είναι επιχειρηματίας, παραγωγός και συγγραφεύς ταινιών πολιτισμού, καθώς και βιβλίων επιστημονικού και φιλοσοφικού περιεχομένου. Ο κ. Πισάνος είναι ο  Πρόεδρος της «HEPTAPOLIS-ΤΡΙΛΟΓΙΑ ΑMKE», ο Art Director του διαδικτυακού εκπαιδευτικού Προγράμματος, ο ιθύνων νους του εγχειρήματος «HEPTAPOLIS ΤΡΙΛΟΓΙΑ, το Όραμα των Δελφών» (www.heptapolis.com), ο εμπνευστής  του καινοτόμου εκπαιδευτικού προγράμματος «Heptapolis avatar e-learning» και των πρωτοποριακών video του «Heptapolis avatar e-learning» και του «HEPTAPOLIS ΤΡΙΛΟΓΙΑ, το Όραμα των Δελφών».

ο κ. Παύλος Πισάνος

Η Heptapolis – ΤΡΙΛΟΓΙΑ, το όραμα των Δελφών του κ. Παύλου Πισάνου και των συνεργατών του, προχωρά και πραγματώνεται…. Αλλά ακόμη και όταν θα ολοκληρωθεί θα παραμένει ασύλληπτο… Είναι τόσο μεγάλο… τόσο απαραίτητο, που κανείς πρέπει να βουτήξει βαθιά στην ψυχή, στην γνώση και στην επιθυμία για να συναντήσει το μέγεθος και την αξία της Heptapolis.

Ακούραστοι εργάτες της Heptaptolis η Δρ. Ευαγγελία Δανιήλ, ιατρός πνευμονολόγος-φυματιολόγος, αντιπρόεδρος της HEPTAPOLIS ΤΡΙΛΟΓΙΑ ΑΜΚΕ και Γενική Γραμματέας του Σωματείου ΟΛΥΜΠΟΣ και η κα Αναστασία Κωνσταντινίδου, Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων και Γραμματειακής Υποστήριξης του Δικτύου Πανεπιστημιακών Θεσμοθετημένων Εργαστηρίων Πολιτισμού και Περιβάλλοντος (ΔΙΠΑΘΕΠΠ)

To avatar-e learning, είναι ένας τρόπος για τον μαθητή που θέλει να βρει τον δάσκαλο, να έχει και την πρόσβαση, με οποιαδήποτε αφετηρία γνώσεων και στον χρόνο που θα επιλέξει μέσα στη μέρα του. Στην ουσία ακολουθεί τον δικό του δρόμο μέσα από την επιλογή μαθημάτων, αυτόν που του ταιριάζει για να αναπτύξει τις γνώσεις του, το πνεύμα του και να συνδεθεί παράλληλα με το αρχαιοελληνικό μεγαλείο.

Με λίγα λόγια, αυτό που ήταν ευλογημένο μεν, αλλά δύσκολο και σπάνιο, να συναντηθούν μαθητής και δάσκαλος, μπόρεσε να βρει τον δρόμο του και τον τρόπο του, μέσα από όσα μας προσφέρει η τεχνολογία -στο μέγιστο βαθμό που αυτό μπορεί να συμβεί- αλλά και η δυνατή, καταξιωμένη και καταρτισμένη ομάδα του κ. Πισάνου που το παραδίδει στο ευρύ κοινό. Άλλωστε ο αποκαλούμενος απ΄ο πολλούς ως “μετάνθρωπος”, δεν θα μπορούσε να είναι κάτι ανώτερο, εάν αρχικά δεν συνδεθεί με την αρχαία Ελλάδα, με γνώσεις και αξίες που είχαμε …αφήσει στην άκρη και έπειτα με ό,τι πιο καινοτόμο και τεχνολογικά εξελιγμένο.

Ακαδημαϊκές συζητήσεις ανάμεσα σε καθηγητές και διακεκριμένους δημοσιογράφους.
Η κα Σίλια Νικολαίδη και ο κ. Άρης Παπαδόπουλος από τον Εθνικό Κήρυκα Αμερικής

Γυρίσαμε εμπνευσμένοι και διψασμένοι για το ταξίδι. Συντασσόμαστε και διαθέτουμε τον εαυτό μας καταρχήν ως μαθητές και έπειτα ως πρεσβευτές της προσπάθειας αυτής με όσα μέσα διαθέτουμε. Καλούμε όσους μας διαβάζουν, να ανοίξουν νοητά τα φτερά τους, να πετάξουν σαν αετοί πάνω από την Heptapolis και να αδράξουν τη λεία-γνώση του avatar-e-learning.

Μία τρυφερή στιγμή ανάμεσα στον κ. Ιωάννη Βικέλα
των γνωστών Αρχιτεκτονικών Γραφείων και τον κ. Παύλο

Παραθέτουμε το βίντεο της παρουσίασης, φωτογραφίες από την εκδήλωση και σχετικές πληροφορίες από την ιστοσελίδα της Heptapolis avatar-e-learning.

Λίγα λόγια για το avatar-e-learning

Πλειάδα ακαδημαϊκών, καθηγητών, επιστημόνων εγνωσμένου κύρους, ερευνητών και τεχνικών ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και εργάσθηκαν εθελοντικά, για τη δημιουργία του επιμορφωτικού -εκπαιδευτικού προγράμματος «Heptapolis avatar e-learning», στοχεύοντας στη συμμετοχή ενός όσο το δυνατόν ευρύτερου φιλομαθούς κοινού. 

Δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση και προσοχή στην επιστημονική επάρκεια των μαθημάτων, την πολυθεματικότητα τους, την καλλιτεχνική παρουσίαση, στις ερωτήσεις κατανόησης, στην έλλειψη ιδιαίτερων περιοριστικών όρων εγγραφής, στη μετάφραση των κειμένων στην Αγγλική και στην προοπτική μετάφρασης και σε άλλες γλώσσες, σε ένα ευέλικτο περιβάλλον σπουδών μέσω ασύγχρονης διαδικτυακής εκπαίδευσης.

Στόχος του διαδικτυακού εκπαιδευτικού προγράμματος  «Heptapolis avatar e-learning» είναι :

Α) η υψηλού επιπέδου οικονομικά προσιτή επιμόρφωση, με διδάσκοντες καθηγητές/ερευνητές εγνωσμένου κύρους, 

Β) η αξιοποίηση του ελληνικού και ξένου επιστημονικού/ερευνητικού δυναμικού, σε αμιγώς επιστημονικά ή επιμορφωτικά προγράμματα που απευθύνονται στο ελληνικό και στο διεθνές κοινό,

Γ) η δημιουργία κινήτρων για την αύξηση συμμετοχής των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας, 

Δ) η διάδοση της αρχαίας ελληνικής γραμματείας και φιλοσοφίας, καθώς και της επιστημονικής και φιλοσοφικής σκέψης ξένων, παγκοσμίως αναγνωρισμένων επιστημόνων, 

Ε) η μείωση του κοινωνικού αποκλεισμού στην εκπαίδευση, μέσα από το πρόγραμμα «Παιδεία για όλους»,

ΣΤ) η επιμόρφωση του γενικού πληθυσμού και η διεύρυνση των γνώσεων των αποφοίτων δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε γνωστικά αντικείμενα είτε της επιστήμης τους, είτε σε θέματα διεπιστημονικού χαρακτήρα,

Ζ) η παροχή ειδικών εκπτωτικών κινήτρων διαδικτυακής εκπαίδευσης, στα πλαίσια της κοινωνικής πολιτικής της διαδικτυακής πλατφόρμας της Heptapolis- Τριλογία ΑΜΚΕ, 

Η) η ισχυροποίηση και εδραίωση στην ανθρώπινη συνείδηση της εθελοντικής προσφοράς,

Θ) η προώθηση humanitarian εκπαιδευτικών μαθημάτων στα πλαίσια της ευαισθητοποίησης του κοινού στα θέματα της κλιματικής αλλαγής και της υγείας.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ του διαδικτυακού «Heptapolis Avatar e-learning»

Η καινοτομία του διαδικτυακού «Heptapolis Avatar e-learning» έγκειται στην ασύγχρονη διαδικτυακή μάθηση με την εκμετάλλευση των δυνατοτήτων της σύγχρονης τεχνολογίας μέσω τριών εκπαιδευτικών μοντέλων:

Α. ΠΡΩΤΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

AVATAR 3D ANIMATION (video διαφήμισης)

Η μοναδικότητα της καινοτομίας του εκπαιδευτικού εγχειρήματος «Heptapolis avatar e-learning», έγκειται στην 3D animation παρουσίαση φιλοσοφικών μαθημάτων, όπως για παράδειγμα στο μάθημα «Πλάτωνος Κρίτων», στο οποίο η  3D avatar (ψηφιοποιημένη) αναπαράσταση του Σωκράτη και του Κρίτωνα και του μεταξύ τους διαλόγου, στο εικονικό περιβάλλον της φυλακής στην αρχαία Αγορά, έχει ως αποτέλεσμα μετά το πέρας του μαθήματος, ο κάθε σπουδαστής «να έχει βιώσει την έννοια του μαθήματος με τα υψηλά φιλοσοφικά διδάγματα», γιατί η δύναμη της εικόνας έχει ισχυρή απήχηση στον εγκέφαλο ως βασική γλώσσα προγραμματισμού του και μέσα από την επαναληπτική αναπαραστατική διδασκαλία,  θα καθιστούν τα πανανθρώπινα διαχρονικά διδάγματα τους κτήμα των σπουδαστών.

Επισημαίνεται ιδιαίτερα ότι, όταν ο «ίδιος ο Φιλόσοφος» μέσα από την avatar απεικόνισή του, επικοινωνεί τα διδάγματά του,  ο σπουδαστής  «ταξιδεύει στο παρελθόν», 2.000 χρόνια πίσω, και μπορεί να πει «ΗΜΟΥΝ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ, ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ, ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ, ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΑ …».

Προβλέπεται ο υποτιτλισμός καθ’ ενός έργου σε πολλές γλώσσες, για τη δυναμική σε 3D animation διάδοση της Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας, σε όλες τις χώρες του κόσμου, σε όλες τις ηλικίες, χωρίς περιορισμό χρόνου, γλώσσας, φύλου, ηλικίας, μόρφωσης, στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος «Παιδεία για όλους».

Οι ενδιαφερόμενοι της φιλολογίας και της κλασσικής φιλοσοφίας έχουν, ήδη, την ευκαιρία να μαθητεύσουν στα 3D ψηφιακά έργα «Πλάτωνος- Κρίτων», διαρκείας 58’, σε γλώσσα Ελληνική και υποτιτλισμό στην Αγγλική και το πρώτο μέρος του έργου «Πλάτωνος – Φαίδων», διαρκείας 26’ μέσω της «ζωντανής» AVATAR διδασκαλίας τους.

Β. ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

Ακαδημία του Διαστήματος (HEPTAPOLIS ACADEMY of SPACE). (video Σελήνης)

Μαγνητοσκοπημένα μαθήματα Φυσικής του Διαστήματος στην εικονική Ακαδημία του Διαστήματος, στην επιφάνεια της Σελήνης. Σε ειδικά διαμορφωμένη 3D αίθουσα της Heptapolis Academy of Space, στο 3D εικονικό περιβάλλον της Σελήνης, o εγνωσμένου κύρους καθηγητής Φυσικής του Διαστήματος κ. Ξενοφών Μουσάς θα παραδίδει μαγνητοσκοπημένα μαθήματα Φυσικής του Διαστήματος, σε γλώσσα Ελληνική με Αγγλικό υποτιτλισμό, ο δε Μαθηματικός Εμμανουήλ Μανούσος μαγνητοσκοπημένα μαθήματα της Θεωρίας της Σχετικότητας.

Γ. ΤΡΙΤΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

2D μαθήματα Φιλοσοφίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας, σε γραπτά επιμελημένα κείμενα στην Ελληνική και στην Αγγλική , καθώς και σε άλλες γλώσσες για τις οποίες θα ενημερώνεται ο σπουδαστής,  καθώς η μετάφραση των κειμένων είναι σε εξέλιξη. 

Ο Πυρήνας της Επιστημονικής ομάδας του εκπαιδευτικού προγράμματος «Heptapolis avatar e-learning», αποτελείται από τους :

  1. Ξενοφών Μουσάς, καθηγητής Φυσικής του Διαστήματος, πρύτανης της Ακαδημίας Διαστήματος, επιστημονικός υπεύθυνος της Ακαδημίας Διαστήματος (Space Academy).
  2. Μιχαήλ-Θαλής Πουλαντζάς, καθηγητής Κοινωνιολογίας, πρύτανης του εκπαιδευτικού προγράμματος «Heptapolis avatar e-learning».
  3. Ευάγγελος Κάλιοσης,  καθηγητής φιλολογίας, επιμελητής του προγράμματος.
  4. Δρ Ευαγγελία Δανιήλ, ιατρός πνευμονολόγος-φυματιολόγος, αντιπρόεδρος HEPTAPOLIS-ΤΡΙΛΟΓΙΑ ΑMKE.

Κείμενο-μοντάζ: Βιβή Τσιντσίνη, Φωτογραφίες-video Βαλάντης Ματσόρδας

σ.σ. Πηγή-πληφορορίες από https://avatar-e-learning.com/

 





Παρακαλούμε κοινοποιήστε το λινκ.